CĂRȚI

Cartea săptămânii: CAIETUL. ROMAN MIC PENTRU FETIȚELE CARE CRESC MARI

Copiii mei, așa cum îmi place să le spun, citesc! Sunt foarte mândră de ei! Săptămânal, ne-am gândit să vă recomandăm o carte. Săptămâna aceasta, recomandarea vine din partea unei eleve care este în clasa a VI-a! Citesc cărți la recomandarea mea, dar citesc și din proprie inițiativă, ceea ce mă încântă. Când pun pe listă o carte recomandată de ei, îmi saltă sufletul de fericire! Pe asta am pus-o deja! Să o puneți și voi 😉!

B.Ș. – clasa a VI-a

Din cartea aceasta, am învățat să mă comport frumos cu părinții mei, să nu mai mint și am descoperit răspunsuri la anumite întrebări, întrebări pe care le are o fetiță de vârsta mea. ,,De ce trebuie să creștem? De ce se schimbă corpul meu? De ce uneori mă simt așa de diferită de ceilalți oameni?”. Această carte îți oferă răpsunsuri la aceste întrebări.

Am învățat că trupul și emoțiile noastre se schimbă pe măsură ce creștem. Mai mult, am învățat că trebuie să ne acceptăm așa cum suntem, fiecare este unic/ă în felul său. Poate, într-o zi, voi începe să țin și eu un jurnal, căruia să îi încredințez gândurile mele. Poate va apărea un personaj misterios care îmi va oferi răspunsuri la întrebările mele, deși, sinceră să fiu, mama îmi oferă toate răspunsurile de care am nevoie. Mama este cea care mi-a oferit această carte pe care o recomand tuturor fetițelor de vârsta mea.

,,Mura n-a fost niciodată foarte vorbăreață. Nu cu oamenii, vreau să zic. Ea e vorbăreață, dar numai atunci când rămâne singură în camera ei sau în pădure ori în curtea școlii. Atunci și doar atunci, când nu e nicio ureche de om prin apropiere, începe și Mura să vorbească.”

,,Tu ești la fel de frumoasă ca toți oamenii lumii, dar ești diferită de ei, pentru că doar tu ești TU!”

,,Află ce vrei, află la ce ești bună, ce-ți place să faci, cum poți să ajuți și pe alți oameni să le fie bine, apoi fă asta și vei primi înapoi bucurie, recunoștință, apreciere, satisfacție și, cel mai probabil, și destui bani să poți călători și dansa așa cum îți dorești!”